Linkbuilding die werkt

Blogs Laten Maken Maastricht - Linkbuilding Bureau

Published May 07, 22
7 min read

Kwalitatieve Backlinks kopen

Kwalitatieve Backlinks kopen? Link-building is het proces van het krijgen van backlinks naar uw site van andere populaire websites (gebruik een blog, gast detachering, maak een profiel, ...). Het is een SEO-strategie die uw zoekposities kan verbeteren. Het krijgen van bulk backlinks van sites van hoge kwaliteit verhogen de autoriteit van uw site. Google algoritmen rangschikken het hoger onder de resultaten pagina's (SERPs). Website kan een concurrentievoordeel krijgen als het meer link populariteit heeft dan een concurrerende site. Combineer link-building met andere SEO-strategieën om te winnen.

Is het waar dat uw website met een slakkengang groeit, ondanks de kwaliteit van de inhoud?

Maak u geen zorgen. U bent niet de enige die met dit leed wordt geconfronteerd. Ik ben in de afgelopen tien jaar minstens duizend website-eigenaren tegengekomen die op de SOS-knop drukten vanwege precies hetzelfde probleem. Maar hier is het ding, de meeste van hen wist de oplossing zelf, maar wilde gewoon een bevestiging van mij met betrekking tot hetzelfde. U weet het ook. Het is niets anders dan kwaliteit backlinks. (Op voorwaarde dat je inhoud van hoge kwaliteit hebt) Net als u, waren de meeste van deze website-eigenaren hulpeloos ondanks het feit dat ze de oplossing kenden omdat kwalitatieve backlinks moeilijk te verkrijgen zijn en u misschien speciale middelen nodig heeft om ze te bouwen. Wanneer je de top-ranking pagina's op Google onder de loep neemt en probeert te beredeneren waarom sommige van de zeer concurrerende inhoud niet op nummer 1 staat, zul je uiteindelijk maar één antwoord vinden. Dat zijn backlinks. De hele SEO wereld kent de kracht van backlinks, en Google ook. In feite, als er één ding is dat Google nog steeds niet 100% kan aanpakken voor het overtreden van haar richtlijn, dan is het backlink. Waarom? Omdat als je kijkt naar alle verhalen van Google executives, ze waarschuwen gebruikers om geen backlinks te bouwen. Soms is er veel angstzaaierij die ze doen om ervoor te zorgen dat de kwetsbaarheid van hun algoritme niet wordt misbruikt. Deze waarschuwing is er al sinds de Penguin Update. Ze blijven er zelfs nu aan vasthouden. Als je het aantal keren dat Google executives waarschuwen voor backlinks vergelijkt met het aantal keren dat ze waarschuwen voor andere factoren die de rankings van zoekmachines kunnen beïnvloeden, dan zie je dat de eerstgenoemde factor overmatig veel aandacht krijgt.

Blogs Laten Maken

De kans dat ze dit doen is doorgaans groot. Je weet namelijk al dat de website het onderwerp interessant vindt. 11. Forum Skyscraper De forum skyscraper techniek is een variatie op de normale skyscraper tactiek. Deze techniek werkt als een trein in Nederland, doordat er doorgaans weinig backlinks nodig zijn om te scoren - Blogs laten schrijven.



Pak dit zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden. Zoek op deze zoekwoorden in Google op de volgende manier: . Vervolgens open je de eerste 10 – 30 forum pagina’s die je tegenkomt. Hoeveel forums je bezoekt, is afhankelijk van hoeveel nieuwe informatie je blijft tegenkomen op elke pagina. Verzamel van elke forumpagina alle vragen, opmerkingen en oplossingen die vermeldt staan.

Ongeacht of deze informatie klopt of niet. Dit zorgt ervoor dat je 1 groot overzicht krijgt met alle informatie over jouw onderwerp. Sorteer deze informatie per probleem, vraag of oplossing. Bijvoorbeeld: Probleem nummer 1Beschrijving in eigen woorden van het probleem. Kopieer en plak wat bezoekers op forums zeggen over dit probleem.

De oplossingen die je hebt gevonden op forums de oplossingen die nog niet genoemd zijn. Of oplossingen die er wel staan, maar dan anders werken dan beschreven op de forums. Geef per oplossing aan wat de oplossing precies inhoudt, wat ze op forums over deze oplossing vermelden, of de oplossing ook echt een oplossing is, de voor- en nadelen van de oplossing en eventueel extra advies - Waarom linkbuilding uitbesteden?.

Mail ook alle websites mailen die iets over dit onderwerp vermelden, net als bij de gewone skyscraper. 12. Linkbuilding is binnen het zoekmachine optimalisatie proces een belangrijk onderdeel. PA Skyscraper PA Skyscraper staat voor: (yup, we hebben er een werkwoord van gemaakt). Deze tactiek is moeilijk of makkelijk, afhankelijk het nieuws in jouw branche. De tactiek is in feite: het pakken van een bestaand populair artikel en daarop voortborduren.

Bijvoorbeeld een artikel dat gedetailleerder uitlegt hoe je een Skyscraper maakt die bezoekers helpt en converteert. Zie hier voorbeelden van het een PA skyscraper over het originele Skyscraper artikel van Brian Dean. Ahrefs maakte een PA Skyscraper, door deze tactiek te ontkrachten. Je doet dit door: Gemist(e) punt(en) toe te voegen, Tegenovergestelde beweren, Techniek of product uitproberen, Gedetailleerder uitwerken, Extra perspectief aan toevoegen 13 - Linkbuilding strategie..

Wat Is Linkbuilding En Waarom Is Het Zo Belangrijk?

Het principe is dat je een stuk content ontwikkeld waarin een lijst staat. Waar die lijst precies over gaat, hangt af van je branche. Er zijn 2 manieren om deze tactiek toe te passen: 1. Maak 1 grote lijst maken met alle artikelen over 1 bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld alle artikelen die je vind over het verbranden van buikvet of alle artikelen die advies geven over een burn-out.

Korte en lange artikelen, met of zonder video, op volgorde van meest gelezen of welke manier dan ook die logisch is. 2. De tweede optie is een vermeldingslijst te maken van bekenden personen, bedrijven of organisaties. Bijvoorbeeld de 50 beste fashionbloggers of de 75 jongste gamevloggers (Linkbuilding, wat is het en waarom is het zo belangrijk?). Het grootste voordeel van dit type skyscraper is dat deze heel snel op te stellen is.

In sommige gevallen geeft Google zelfs de voorkeur aan een verzamellijst van websites rondom een onderwerp boven een resultaat met maar 1 resultaat. Dat is met name zo wanneer het zoekwoord algemeen is. Want een vermeldingslijst geeft de bezoeker veel ruimte om te kiezen wat hij of zij wil lezen.

Skyscraper Ranking Strategie Branches, industrieën en bedrijven zijn altijd zeer gevoelig voor de manier waarop ze scoren en ranken. Deze linkbuilding tactiek lijkt op de Skyscraper Vermeldings Strategie, maar is veel meer gericht op het competitieve element dan een eenvoudige vermelding. Zeker wanneer je ze rankt op eigenschappen waar bedrijven veel om geven.

Verzin een manier om de websites waar jij een link van wilt hebben te ranken. 15. Woordenboek Strategie In bijna elke branche is wel jargon aanwezig. Woorden die niet iedereen kent, met name mensen die nieuw zijn in de branche. En dan is 1 plek waar alle termen uit die branche simpel worden uitgelegd een uitstekend idee.

Zelfs in branches waar je daar misschien niet verwacht. Fashion bijvoorbeeld. Kijk maar eens naar dit voorbeeld: Naast de backlinks scoren woordenboeken doorgaans op heel veel zoekwoorden. 16. Checklist Strategie Checklisten zijn altijd populair. Een simpele en effectieve lijst om te zien of alles is behandeld. In elke branche is een dergelijke lijst handig.

Linkbuilder Nederland

Kijk maar eens wat deze ene checklist oplevert: Zorg ervoor dat je checklist zo kort en praktisch mogelijk is. Je moet dingen kunnen afvinken. 17. Kopersgidsen Een kopergids is een uitleg over de werking van een (groep) producten. Bijvoorbeeld een uitleg over fitness apparaten, zoals loopbanden. Of een uitleg over het kopen van een laptop, juiste bureau + stoel of een geschikte elektrische fiets.

Bijvoorbeeld: Het opstellen van een kopersgids is relatief eenvoudig. Bespreek alle onderdelen van een productgroep die belangrijk zijn om rekening mee te houden bij een aankoop. Zoals je bijvoorbeeld bij de aankoop van een loopband rekening moet houden met het formaat, verschillende standen en programma’s die erop staan geprogrammeerd. Zoek vervolgens contact met bloggen en forums die over dat onderwerp schrijven. Linkbuilding strategie..

Bijvoorbeeld de beste memes ooit gemaakt: Je kan deze afbeeldingen zelf ontwikkelen en verspreiden. E-mail andere websites die al eerder vergelijkbare afbeeldingen hebben geplaatst of gedeeld. Laat ze weten dat ze de afbeeldingen gratis over kunnen nemen, zolang ze een link terugplaatsen als bronvermelding. 19. Controverse, Hypes en Mythes Over controverses, hypes en mythes wordt in elke branche enorm veel aandacht besteed.

Het houdt mensen enorm bezig en gaat vaak gepaard met emotionele reacties. Donald Trump met zijn uitspraak over Mexico bijvoorbeeld. Of controversie van Gary Vaynerchuk die zegt dat ondernemers minstens 12 uur per dag moeten werken en verder niet moeten zeuren. Ook zijn er in elke branche vaak levendige discussies over bepaalde strategieën die gehanteerd worden door spelers in het veld.





In marketing is dat en . In elke branche is er wel iets. Content over deze onderwerpen staat garant voor aandacht en backlinks. Linkbuilding uitbesteden aan een bureau?. Zorg ervoor dat je specifiek bent in alles wat je schrijft. Een belangrijk punt aanvliegen is al genoeg. Je hoeft niet alle mythes uit de gehele industrie te bespreken.

Er zijn vele redenen waarom websites foto’s van andere overnemen. Omdat de foto erg mooi is, grappig of een praktisch nut vervuld. Maar ook foto’s van bekende personen, grafieken en productfoto’s. Wat zijn linkbuilding teksten?. Denk bijvoorbeeld aan een goede foto van een nieuwe i, Phone of verkiezingsuitslag. Deze afbeeldingen kan je zelf ook maken en vrij beschikbaar stellen om te gebruiken, mits er een bronvermelding is.

Wat Is Linkbuilding En Waarom Is Het Zo Belangrijk?

Waarschijnlijk heb je wel eens een foto gezien die er ongeveer zo uitziet: Callcenter- en receptionisten foto’s. Misschien wel de meest gebruikte foto’s ooit. Als je op deze foto zoekt in Google, krijg je meer dan 21 miljoen resultaten te zien. 23. Den Haag Linkbuilder. Samenvattingen Samenvattingen zijn een effectieve manier om backlinks te verzamelen, mits je de juiste dingen samenvat.

Organiseer een Event Evenementen trekken altijd aandacht. Want zowel mensen die er heen gaan als mensen die het organiseren, hebben er zin in! Daarnaast is het makkelijk om een event genoemd te krijgen op nieuwswebsites. Denk bij evenementen bijvoorbeeld aan: Beurzen en congressen, Seminars en presentaties, Sportevenementen, Klanten- en leveranciers dagen, Vieren van jubilea, Verhuizingen en openingen, Workshops, Exposities, Webinars Kijk bijvoorbeeld eens naar de huishoudbeurs.

Een alternatief is een vertaling maken en dat beschikbaar stellen aan de website zelf. Zo hebben we bij Klik Proces vertalingen gemaakt voor de SEO tool SEOProfiler. Na de aankondiging hiervan hebben we een link ontvangen vanuit een nieuwsartikel (Klik Proces heette toen nog Little b) (Wat is linkbuilding en waarom is het belangrijk?). 26. Vergelijking Strategie Vergelijkingen zijn altijd populair.

Bijvoorbeeld de vergelijking tussen de tv-series Vikings en Game of Thrones: Wat je ook veel ziet, zijn vergelijkingen tussen 2 nieuwe devices zoals de nieuwe i, Phone en Samsung, de vergelijking tussen een nieuw en ouder boek van dezelfde auteur of verschillende producten van dezelfde fabrikant. Dat zijn de logische vergelijkingen.

Zolang jouw vergelijking uniek is en het onderwerp leeft bij de doelgroep. Maar ook vergelijkingen die (op het eerste gezicht) totaal geen praktisch nut hebben, kunnen wel veel aandacht opleveren. Veelgestelde vragen over linkbuilding.. Cabaretiers hebben daar een handje van. Een ander voorbeeld is: uit het boek Freakonomics. Met ongeveer 350. 000 zoekresultaten een veelbesproken onderwerp.

Blogs plaatsen op relevante websites

Het concept zelf achter gast bloggen is vrij eenvoudig. In de kern gaat het om het delen van je expertise in een artikel dat gepubliceerd wordt op de website van iemand anders. Als bijproduct van het delen van inhoud die authentiek, waardevol en uniek is - zult u in staat zijn om een backlink te krijgen die terugverwijst naar uw website, of de website van uw klant. Als het goed gedaan wordt, wordt blogs op relevante websites beschouwd als een White Hat techniek voor linkbuilding. En het is een uiterst effectieve techniek die wordt gebruikt door professionele schrijvers en SEO-bureaus om verkeer te stimuleren en rankings te beïnvloeden. (links kopen) We hebben geleerd dat, in de wereld van SEO, backlinks als valuta zijn. Degenen die ze kunnen verwerven zijn de moderne oliezoekers van het internet. Als je weet waar je moet graven - en weet hoe je moet graven - dan zul je goed beloond worden. De juiste aanpak van blogs op relevante websites is om het niet alleen voor de backlinks te doen. Dit klinkt waarschijnlijk contra-intuïtief, en dat is het ook, maar het echte motief achter gastbloggen moet niet zelfpromotie zijn. Het zou moeten zijn om oprecht en authentiek advies te geven over een specifiek onderwerp aan een gemeenschap. De backlinks zullen dan komen als een biproduct. Nuttige, relevante en kwalitatieve inhoud wint altijd en is de sleutel tot SEO, gastbloggen en het opbouwen van backlinks. Wanneer je gastblogt, moet je inhoud altijd dienstbaar zijn aan de lezers. Als je het uitsluitend benadert als een middel om een backlink te krijgen, dan zullen je inspanningen worden herkend als spam. Dus ook al is de backlink waar je op uit bent, dat doel mag niet duidelijk zijn in je pitch aan redacteuren. Redacteuren houden er niet van als mensen hen pitchen voor een gastblog als het alleen om een backlink gaat. Ze willen alleen dat je contact opneemt als je iets waardevols te zeggen hebt. Iets unieks dat je naar de tafel brengt, op een manier die nog nooit eerder is gezegd. Wees authentiek. Echt. Inzichtelijk. Dit zijn de 3 pijlers voor het verkrijgen van hoogwaardige mogelijkheden voor gastblogging. Creëer doelgerichte inhoud en laat de backlinks maar komen als bijproduct.

De voordelen van blogs op relevante websites

De voordelen van blogs op relevante websites zijn enorm - en ze hebben evenveel invloed op zowel de auteur van de inhoud als op de website die de inhoud plaatst. Zoekmachines hechten veel waarde aan kwaliteitsinhoud en er is dan ook geen betere manier om die te leveren dan door middel van een goed geschreven gastbericht. Zoals de meeste White Hat methoden, zijn er weinig sluiproutes hier. Gastbloggen vergt tijd, planning, hard werken, en wat geduld. Maar voor zowel schrijvers als bedrijven, vertrouwen we erop dat de voordelen zeker de moeite waard zijn. Vergroot bekendheid Een van die voordelen is de boost in naamsbekendheid en exposure die kan worden verkregen. Bedrijven en merken begrijpen de cruciale rol die bloggen speelt in hun marketingstrategie. Om vertrouwen en autoriteit op te bouwen bij hun publiek, weten ze dat ze op een consistente basis content moeten plaatsen die overeenkomt met hun merk. Door het delen van deskundige artikelen, tips en onderzoek, blijven ze relevant voor hun huidige klanten - en zullen ze ook nieuwe klanten verdienen door het organische verkeer dat naar hun website wordt gedreven. Merken hebben altijd behoefte aan deze content. Daarom vertrouwen ze op experts zoals jij om hen te voorzien van deze bron van kennis. Dit is natuurlijk een tweerichtingsverkeer. Niet alleen wint het bedrijf door het verkrijgen van zoekmachine autoriteit, maar jij als schrijver wint door het vestigen van je expertise en het verbreden van je exposure. Voor een freelance schrijver die een reputatie en abonneebestand probeert op te bouwen, is blogs op relevante websites een betrouwbare manier om dat te bereiken.

Navigation

Home

Latest Posts

Minion Verjaardagsfeest

Published Feb 05, 23
10 min read

Beveiliging Opleiding Niveau 2

Published Sep 13, 22
3 min read

Cruon Beveiliging

Published Sep 12, 22
10 min read